Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine nibadesign.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletna trgovina nibadesign.si je namenjena vsem fizičnim ter pravnim osebam. Naročanje v spletni trgovini poteka v slovenskem jeziku prek spleta 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni v letu. Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v seznamu izdelkov. Zaradi različnih ekranov, lahko pride do odstopanja barv pri izdelku. Vsi izdelki, navedeni na teh straneh, so na voljo do odprodaje zalog. Vse cene vsebujejo DDV. Veljavnost cen za izbrano blago veljajo na dan nakupa, na dan zaključka in oddaje naročila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec takoj prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vsi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Cene izdelkov

Vse objavljene cene artiklov nibadesign.si so navedene v evro denarni enoti (€) ter že vključujejo 22% davek na dodano vrednost. Cene so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko nibadesign.si. Cene veljajo do preklica, izdelki pa so na voljo do odprodaje zalog. Cena veljajo v trenutku naročila kupca. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine Nibadesign in je dostopna potrošniku.

Načini plačila in plačilni pogoji

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:  

  • Paypal
  • Plačilo po povzetju
  • s Plačilom Visa, VPay, Mastercard, Maestro, American Express, Diners Club, Discover (SumUP)
  • po predračunu z nakazilom na račun z dostavo (javni cenik pošte Slovenije) ali prevzemom na sedežu podjetja (velja spletna cena brez plačila poštnine)
Dostava

Izbira dostavljavca je v pristojnosti prodajalca. Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije in GLS, vendar si Nibadesign pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. 

Prodajalec je s strani kupca naročeno blago dolžan dostaviti v brezhibnem stanju, v dogovorjeni količini in v dogovorjenem času na naslov, ki ga kupec označi v svojem naročilu. Dostava nakupov v spletni trgovini www.nibadesign.si je 3,70€ za naročila do 55€. Nad 55€ je poštnina BREZPLAČNA, ne glede na število naročenih izdelkov. Pridržujemo si pravico spremeniti cene dostave skladno s pogodbo dostavljalca.

Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo o predvidenem datumu dobave/dostave čim preje obvestili. Ob morebitni ne dobavljivosti naročenih artiklov vas bomo obvestili o spremembah in vam omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost.

Vračilo blaga

Pri nakupu blaga prek spletne trgovine nibadesign.si ima kupec pravico, da v štirinajstih (14) dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči na info@nibadesign.si da odstopa od pogodbe.

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe: Klikni tukaj

Kupec nima pravice do odstopa od nakupa za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam kot npr. kartice presenečenja s personalizirano vsebino, grafike ali naravne vrvi odrezane po željah kupca.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila blaga, stroške poštnine, stroške zavrnjenega paketa in stroške obdelave vračila pa kupec krije sam.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. 

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe sam krije stroške vračila blaga.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna?
Kadar:
– Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
– Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
– Izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
– Je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali    blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

POSTOPEK ODDAJE NAROČILA IN REGISTRACIJA
Hitro naročilo izdelkov

Kupec lahko izdelke spletne trgovine nibadesign.si kupi tudi na zelo hiter in preprost način.

  1. Izberite izdelek ali izdelke
  2. Pri vsakem izdelku, ki ga želite kupiti kliknite gumb  “v košarico”
  3. Potem pojdite na blagajno
  4. Odpre se vam okno, kjer lahko kupite izdelek kot gost, to pomeni, da se vam ni potrebno registrirati
  5. Izpolnite obvezna polja, dostavo in plačilo
  6. Potrdite nakup
Naročilo izdelkov preko registracije

Kupec se lahko na spletni strani nibadesign.si tudi registrira in postane član naše trgovine.

  1. Kliknite na “moj račun”
  2. Nato kliknite registracija
  3. Registrirajte se, tako da izpišete vsa polja označena z zvezdico
  4. S tem se tudi strnjate s pogoji

Ko opravite registracijo, se prijavite na našo spletno stran.

  1. Izberite izdelek ali izdelke
  2. Pri vsakem izdelku, ki ga želite kupiti kliknite gumb  “v košarico”
  3. Potem pojdite na blagajno
  4. Ker ste registrirani se lahko prijavite preko gumba prijava ali ste predhodno prijavljeni
  5. Potrdite nakup
Varstvo osebnih podatkov in soglasja uporabnikov spletne strani

Osebni podatki, ki jih uporabnik ali kupec posreduje v sistemu spletne trgovine ali kako drugače (e-pošta, telefon…), so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko in evropsko zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov. Ponudnik bo osebne podatke uporabnikov in kupcev varoval ter preprečeval njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene:

  •    dostave naročenih izdelkov ter internih tržnih raziskav,
  •    obveščanja kupcev in uporabnikov o novostih pri poslovanju,
  •    obveščanja kupcev in uporabnikov o novostih v zvezi z izdelki ali storitvami, ki jih nudi spletna trgovina.

Uporabniki, ki so oddali naročilo, lahko soglašajo z naročilom na e-novice ponudnika, v katerih jih ta obvešča o novostih, prodajnih ugodnostih in drugih trženjskih dejavnostih. Naročniki na e-novice se lahko od njihovega prejemanja v vsakem trenutku odjavijo. Varstvo osebnih podatkov, namen zbiranja in pravice posameznikov so v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) podrobneje opredeljeni v naši Politiki zasebnosti.

S soglasjem k hrambi, obdelavi in posredovanju osebnih podatkov, s sodelovanjem v nagradnih igrah, naročilu na e-novice ali opravljanju spletnih nakupov, kupec ali registrirani uporabnik dovoljuje ponudniku obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. S podanim soglasjem se dovoljuje ponudniku, da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, ter za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva ponudnika.

Ponudnik zbranih podatkov ne sme posredovati tretjim osebam.

Navedene podatke lahko ponudnik obdeluje za lastne potrebe do preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze, sicer pa le toliko časa, kolikor je nujno potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili podatki zbrani ali do odjave naročnika na e-novice, oziroma dokler upravljavec ne preneha s svojo dejavnostjo na trgu. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja svojih podatkov v bazi podatkov.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina nibadesign.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka Nibadesign in logotip sta v lasti podjetja Bajec d.o.o. 

Izjava o izvensodnem reševanju potrošniških sporov

Ponudnik v skladu z 32. čl. Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) izjavlja, da ne priznava pristojnosti izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS). Pritožbo lahko kupec vloži na evropski platformi za spletno reševanje potrošniških sporov z uporabo elektronske povezave: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Najlepši spomini, ki ostanejo za vedno.

Košarica

0

V košarici ni izdelkov.

Pritisnite "Enter" za iskanje ali "ESC" zaprtje